دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار .

دانلود نرم افزار

اقامت در تركيه در زمينه سرمايه گذاري

در اين نوشته قصد داريم به شكل كاملي به شرايط اقامت در تركيه ، چگونه مي شود اخذ اقامت تركيه كرد؟ و شهروندي تركيه چگونه ميسر مي شود؟ بپردازيم، در اين مقاله ابتدا به شرايط كلي كشور تركيه مي پردازيم سپس راه هاي ممكن را براي شما به طور مفصل شرح مي دهيم. اميد است شما بعد مطالعه اين مطلب بتوانيد به تصميمي درست در زمينه شرايط اقامت در تركيه برسيد.

كشور تركيه چه جور كشوري است ؟

كشور در تركيه در خاورميانه واقع شده است و منطقه حساس و مهم مي باشد، اين كشور از سه طرف به دريا منتهي مي شود. با كشور هاي ايران، بلغارستان، گرجستان، سوريه، ارمنستان، يونان، عراق و ارمنستان همسايه است و به درياي سياه و اژه راه دارد. كشور تركيه نصف مساحت ايران وسعت دارد و داراي سرزمين سبز و حاصلخيز است. اين كشور با نام رسمي جمهوري تركيه شناخته مي شود كه نشان مي دهد كشوري دموراتيك است و خود اين شرايط اقامت در تركيه را آسان تر مي كند، زبان رسمي اين كشور تركي استانبولي است و غالب مردم به اسلام سني باور دارند، واحد پولي كشور تركيه لير مي باشد. پايتخت اين كشور شهر آنكارا مي باشد كه نقش مهمي در اقتصاد اين كشور ايفا مي كند.

شرايط اقامت در تركيه آسان شده است

تركيه اقتصاد رو به رشد دارد و اين امر علت اصلي اش اين است كه سياست هاي درستي در جذب سرمايه خارجي برنامه ريزي شده است و پيرو اين سياست هاي درخشان و موفق شرايط اقامت در تركيه به مراتب آسان تر شده است به طوريكه شما با سرمايه گذاري يا خريد خانه در حجم مالي كمتر مي توانيد اقامت تركيه را اخذ كنيد.

منظور از اقامت دائم تركيه چيست ؟

اقامت دائم ،اجازهاقامتوزندگيدائميدركشورتركيهرابهشخصميدهد.روند اقامت دائم در تركيه معمولا بين 5 تا 8 سال طول مي كشد. معمولا شرايط اقامت در تركيه بدين شكل است كه شما اقدام براي اقامت موقت (معمولا يكساله) مي كنيد و با تميديد دوره اي اين اقامت موقت، شما اقامت دائم اين كشور را دريافت مي كنيد. بايد بدانيد شرايط اقامت در تركيه براي همگان يكسان است.

شرايط اقامت در تركيه چگونه است ؟

براي آنكه شخصي بتواند براي اقامت در تركيه اقدام كند با همگي شرايط زير را دارا باشد (البته شرايط اقامت در تركيه سخت نيست) :

  1. فرد بايد به سن قانوني رسيده باشد يا از طريق ولي قانوني خود اقدام كند.
  2. فرد بدون وقفه 5 سال در تركيه سكونت داشته (به طور مثال 5 سال اقامت توريستي داشته كه هر سال آن را تميد كرده باشد) و نهايتا در اين 5 سال، شش ماه خارج از تركيه بوده باشد.
  3. خريد ملك در تركيه – سرمايه گذاري در تركيه از طريق تاسيس شركت يا مشاركت در پروژه هاي ديگران – استخدام در يكي از شركت هاي ثبت شده در تركيه – ازدواج با يك شهروند ترك – داشتن مادر، پدر و يا فرزندي كه قبلا حق شهروندي اخذ كرده باشد – ادامه تحصيل در تركيه
  4. داشتن رفتار مسئوليت مدارانه براي زندگي اجتماعي، عدم داشتن رفتار هاي نا به هنجار (نسبت به ارزش هاي جامعه تركيه) و عدم داشتن سوء پيشينه در كشور تركيه
  5. داشتن مهارت صحبت كردن به زبان تركي رايج در تركيه به حدي كه بتواند زندگي اجتماعي خود را بگذراند.
  6. اثبات داشتن منابع مالي كافي براي تامين هزينه هاي خود و افراد تحت تكفل در تركيه.
  7. عدم داشتن موردي مغاير با امنيت ملي و نظم عمومي.
  8. عدم ابتلا به بيماري واگيردار و غير قابل درمان.

شرايط اقامت در تركيه در زمينه خريد ملك

خريد خانه در تركيه كاري آسان است و شرايط اقامت در تركيه در اين زمينه خيلي مطلوب مي باشد. شما مي توانيد به راحتي با خريد ملكي (يا املاكي) مجموعا به مبلغ 250 هزار دلار اقامت موقت دريافت كنيد با تمديد 5 ساله اين نوع از اقامت (به شرط آنكه تا 5 سال صاحب آن خانه بمانيد) مي توانيد به آساني اقامت دائم دريافت كنيد، در ضمن از ياد نبريد كه با خريد همچنين خانه اي شما براي خانواده خود هم نيز مي توانيد اقامت بگيريد و كودكان خود را به مدرسه بفرستيد.

شرايط اقامت در تركيه در زمينه سرمايه گذاري

اقامتازطريقسرمايهگذاريبهاينصورتخواهدبودكهشماباثبتشركتوفعاليتدرتركيهميتوانيدپساز ۵ سالاقامتدائمتركيهرابدستآوريد؛درنظرداشتهباشيدفعالبودنشركتدرمدت ۵ سالبرايكسباقامتالزاميميباشد.نكتهبسيارمهماينكهبههيچعنوانفقطبهخاطراخذاقامتبهعلتهزينههايبالايبعدازثبتاقدامبهثبتشركتنكنيد. اين نوع از اقامت مخصوص افرادي مي باشد كه تجربه در اين زمينه دارند و مي خواهند در بستري مناسب اقدام به سرمايه گذاري كنند.

كدام شرايط اقامت در تركيه يا اخذ شهروندي در تركيه تسهيل پيدا كرده است ؟ 

  1. سرمايه گذاري در تركيه: تا قبل از تغييراتي كه امسال اعلام شد، شما اگر قصد اين را داشتيد از طريق سرمايه گذاري در كشور تركيه، اقامت تركيه يا شهروندي تركيه را كسب كنيد بايد مبلغ دو ميليون دلار را در اين كشور سرمايه گذاري مي كريد اما اين عدد به 500 هزار دلار دلار كاهش پيدا كرده است.
  2. افتتاح حساب بانكي در تركيه: همچنين اگر در گذشته مي خواستيد با افتتاح سپرده در اين كشور اقامت در تركيه را داشته باشيد بايد مبلغ سه ميليون دلار را در يكي از بانك هاي دولتي اين كشور قرار مي داديد، اما اين عدد هم به 500 هزار دلار كاهش پيدا كرده است.
  3. خريد ملك در تركيه: در حال حاضر شما با خريد ملك يا املاكي مجموعا به ارزش 250 هزار دلار مي توانيد شهروندي تركيه بگيريد در صورتيكه اين مبلغ قبل تغيير قوانين، يك ميليون دلار بوده است، هميچنين بايد در نظر داشته باشيد در اين روش مي توانيد براي دو نفر ديگر هم اقامت در تركيه را حاصل كنيد.
  4. كسب و كار در تركيه: شما با داشتن كارمندان ترك كه آنها را بيمه كرده باشيد مي توانيد به راحتي شهروندي تركيه را بگيريد و تعداد اين كارمندان بايد عدد 50 باشد كه از 100 كارمند در گذشته، خيلي شرايط مطلوب تري مي باشد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۴۱:۵۳ توسط:musicstar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :