دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار .

دانلود نرم افزار

درگاه براي فروشگاه هاي اينترنتي

كسب و كارهاي امروزي بيش از هر زمان ديگر نيازمند ارتباط ايمن و سريع با سامانه‌هاي پرداخت هستند. ايجاد دسترسي سهل و ساده براي صاحبان كسب و كارها به امكانات گسترده شبكه پرداخت كشور هدفي است كه بسياري از شركت¬ها و مجموعه¬هاي اكوسيستم پرداخت دنبال مي‌كنند.

ايجاد يك كسب و كار جديد درگير مشكلات فراواني است كه كسب مجوزهاي قانوني و ارتباط با عرضه كنندگان خدمات زيرساختي، بخش مهمي از آن را تشكيل مي‌دهند. دسترسي به خدمات شبكه پرداخت كشور،يكي از مهمترين اين موارد است كه همواره با دشواري انجام شده. 

در اين بين حضور اكوسيستم استارتاپي با حمايت مراكز رشد و شتابدهنده¬ها توانسته¬اند با خلاقيت و توان نوآورانه روح تازه¬اي در اين عرصه باشند. نوتاپي استارتاپي با حمايت *شتابدهنده فناوري نوتاش* است كه راهكاري يافته تا اين مشكلات را رفع، مسير راحت و ايمني براي دسترسي كسب و كارها به زيرساخت‌هاي شبكه پرداخت كشور ايجاد كند.

نوتاپي با برخورداري از امكانات شركت *تجارت الكترونيك پارسيان* (پككو) خدمات ارائه *درگاه‌هاي پرداخت اينترنتي* را به اين كسب و كارها و مشتريان خود عرضه مي‌كند. اين خدمات كه متكي بر بستر فراهم شده توسط يكي از با سابقه‌ترين شركت‌هاي تجارت الكترونيك كشور است، راه ورود سهل و سريع را براي متقاضيان فراهم مي‌سازد.

با استفاده از خدمات نوتاپي، صاحبان كسب و كارهايي كه مايل به فروش محصول يا خدمات خود  به روش عرضه در *فروشگاه‌هاي اينترنتي* هستند، از امكانات وسيع نرم‌افزاري و سخت‌افزاري پرداخت¬هاي اينترنتي بهره مي¬برند. اين خدمات كه در بستري ايمن و چابك عرضه مي‌شود، در ارزيابي‌هاي دوره‌اي سامانه‌هاي نظارتي بانك مركزي حائز بهترين امتيازات شده و همچنان در فهرست بهترين‌ و ايمن¬ترين خدمات تراكنش‌هاي مالي الكترونيك كشور قرار دارد.

برخورداري از سامانه پشتيباني ۲۴ساعته در ۷ روز هفته كارشناسان مجرب، مشتريان نوتاپي را در ادامه مسير نيز مطمئن مي‌سازد. اين در حالي است كه خدمات درگاه‌هاي پرداخت اينترنتي نوتاپي رايگان و بدون هيچ كارمزدي در اختيار مشتريان قرار مي‌گيرد و اين كسب و كارها قادر هستند تراكنش‌هاي مشتريان خود را از هر حسابي در شبكه بانكي كشور دريافت كرده و به هر حسابي كه تحت اختيار دارند واريز كنند. 

بي نيازي از پرداخت كارمزد، سرعت و پايداري شبكه، برخورداري از پشتيباني شبانه¬روزي تنها مزايايي نيست كه در اختيار مشتريان نوتاپي قرار دارد. خدمات نوتاپي در واقع ارائه امكانات يك درگاه پرداخت مستقيم است كه مبالغ تراكنش‌ها را طبق قوانين شاپرك، ايمن و بدون وقفه به حساب پذيرنده منتقل مي‌كند و همه اين خدمات در حالي صورت مي¬گيرد كه فرآيند دريافت، فعال‌سازي و راه¬اندازي درگاه پرداخت در مدت كمتر از  ۲۴ ساعت انجام مي‌شود.

نوتاپي خرسند است كه در شرايط دشوار اقتصادي كشور امكاناتي را فراهم كرده تا صاحبان كسب و كارها تمركز اصلي خود را روي جلب مشتري و ارائه بهترين خدمات قرار دهند و با اطمينان كامل از خدمات نوتاپي، تراكنش‌هاي مالي را در كوتاه‌ترين زمان ممكن و بدون دغدغه مديريت كنند. نوتاپي نه تنها ارائه كننده درگاه ايمن و سريع و بدون كارمزد تراكنش مالي بلكه بستر تقويت كسب و كارهاي مبتني بر پرداخت در كشور است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۱۷:۱۵ توسط:musicstar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :