دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار .

دانلود نرم افزار

راهنماي خريد از بانه

مروري كلي بر مراكز تجاري و پاساژهاي بانه

مراكز خريد در شهرستان بانه ( baneh ) بسيار زيادند كه هر كدام مملو از مغازه ها و اجناس متفاوت هستند. برخي از اين پاساژها مختص به محصولي خاص هستند، مثلا فقط لوازم خانگي ، فقط موبابل ، فقط پارچه هستند و برخي نيز همه ي اجناس و كالا را با هم دارند كه شما با حضور در اين اماكن مي توانيد همه ي كالاها هاي مورد نيازتان را خريداري نماييد. تعداد پاساژهاي بانه حدود 150 عدد هستند كه شما مي توانيد با حضور در آنها به خريد تلويزيون و خريد انواع لوازم خانگي با قيمت مناسب بپردازيد.

خريد كالاي اصلي از مراكز تجاري شهر بانه
خريد از بانه را از اين پس و با دانستن اين اطلاعات با خيال راحت تري انجام دهيد!. در شهرستان بانه حدود 90 درصد مغازه دارها با دريافت مجوز كسب فعاليت مي كنند كه از اين تعداد بيش از 80 درصدشان ماليات را به صورت كامل پرداخت خواهند كرد. واحد هاي تجاري و مراكز خريد نيز ماليات و عوارض شهرداري را بر طبق مبلغ مقرر شده مي پردازند. امنيت در سطح شهر بانه به صورت كامل برقرار است و شما مي توانيد به راحتي از جاده هاي اين شهرستان عبور كنيد و به بانه برسيد. البته اين امنيت بالا در سطح شهرستان بانه نيز به صورت كامل برقرار است تا حدي كه بسياري از مسافران اين شهر، شب را تا صبح در چادر سپري مي كنند بدون اينكه هيچ مشكلي از لحاظ امنيت ايجاد گردد. البته امكان فراوني براي اسكان مسافران شهر بانه در نظر گرفته شده است كه شما مي توانيد هر يك از آنها را براي سكونت انتخاب نماييد. در اين شهر فروشگاه هاي اينترنتي فراواني نيز مشغول فعاليت اند كه شما بدون نياز به سفر هم مي توانيد از طريق آنها نسبت به خريد كالا با كيفيت اقدام نماييد. براي نمونه فروشگاه اينترنتي ميهن كالا يكي از موارد موجود است كه كالاي اصل و با كيفيت عالي را در اختيارتان قرار مي دهد، قيمت اين كالاها در كنار كيفيت عالي بسيار مناسب مي باشد.

كالاي با كيفيت و ارزان را از بانه بخريد!

اين سوال مطرح مي شود كه دليل ارزان بودن كالا در شهر بانه چيست؟ بيساري دليل اين امر را چيني و نا اصل بودن كالاهاي موجود مي دانند. اما اين مطلب به راحتي رد مي شود زيرا شما در اين شهر تجاري با برندهاي مطرحي همچون ال جي ، سامسونگ، بوش ، هيتاچي ، سوني ، فيليپس ، توشيبا ، گري ، جنرال ، اجنرال و … موجه مي شويد و كالاهايي توليد شده در كشورهاي تركيه ، مالزي ، ژاپن ، آلمان ، كره ، چين و … در اين مراكز تجاري يافت مي شوند. در اين شهرستان و براي بسياري از كالاها حق گمرك پرداخت نمي شود و در كنار آن مغازه دار هاي بانه اي نيز قيمت مناسبي را بر روي كالاهايشان قرار مي دهد و ميزان دريافت سود حاصله را به حدي كاهش مي دهند كه هم خودشان و هم مشتريان از قيمت لوازم خانگي و ساير اجناس راضي باشند؛ اين امر به كمي در ساير شهرهاي مرزي به چشم مي خورد. البته اين اخطار را هم در نظر داشته باشيد كه هنگام خريد توجه و دقت بالاتري به خرج دهيد تا مثل موارد معدود ديده شده در اين منطقه كالاي بدل را به جاي كالاي اصلي خريداري نكنيد؛ نكته مهم ديگر در هنگام خريد اصل بودن برخي از كالاها ساخت چين است كه كيفيت بالاي اين محصولات براي بسياري از افراد و مشتريان ثابت شده است. اگر در زمينه ي اصل بودن كالا تخصص نداريد خريد لوازم خانگي با كيفيت را به فروشگاه اينترنتي ميهن كالا بسپاريد، اين فروشگاه اينترنتي با تضمين اصالت كالا، محصول مورد نظرتان را درب منزل به شما تحويل خواهد داد و دريافت وجه نيز درب منزل صورت خواهد پذيرفت.

مجتمع تجاري بانه

كالاهايي كه مي توان از بانه خريد كرد

خريد از بانه براي بسياري از افراد تجربه ي دلنشيني است كه مي خواهند اين تجربه را براي چندين بار تكرار نمايند. خريد كولر گازي و همچنين خريد تلويزيون از اين شهر بيشترين آوازه را نسبت به ساير اجناس از اين شهر دارد. البته خريد سينما خانگي ، ساندبار ، يخچال فريزر ، يخچال سايد باي سايد، ماشين لباسشويي ، ماشين ظرفشويي ، جارو برقي ، بخار شوي ، انواع لوازم پخت و پز ، ظروف و قابلمه ، انواع پوشاك ، كفش و مجموعه اي بيكران از خواسته هايتان در اين شهر امكان پذير است. تمامي اين اجناس با كيفيت بالا و اصلي موجودند و با كمي گردش در ميان مجتمع هاي تجاري شهرستان بانه امكان پذير است. البته اكثر مدل ها در فروشگاه اينترنتي ميهن كالا نيز موجودند كه قيمت مناسب و پايين را دارند و شما مي توانيد با اطمينان بيشتر و تضمين 100% اصالت اين كالا ها را خريداري نماييد. شهر بانه كالا هاي متنوع و رنگارنگي دارد كه به ور حتم با كمي جستجو مي توانيد به همه ي خواسته هايتان برسيد و در كنار لذت از تفريح و سفر، لذت خريد را نيز تجربه نماييد.

شهر بانه از ديد آمار و ارقام

شهر تجاري بانه را اكثر افراد مي شناسند، ايرانيان فراواني به اين گوهر موجود در غرب كشور آمده اند و از طبيعت زيبا و بكر آن ديدن كرده اند. حتي افرادي از ساير نقاط جهان با اين شهر كوچك آشنايي دارند و شهر بانه را به عنوان شهر تجاري مي شناسند. براي ورود به اين شهر لازم است از جاده هاي كوهستاني گذر كنيد كه هر متر از آن پر از زيبايي و جذابيت وصف ناپذير است. اين شهر كه در موقعيت جغرافيايي در45 درجه و53 دقيقه طول شرقي و 35 درجه و 59 دقيقه عرض شمالي و در ارتفاع 1540 متر ارتفاع از سطح دريا قرار دارد، داراي مساحتي معادل 1453.9 كيلومتر مي باشد. اين مساحت و اطلاعات عددي مربوط به سال 1375 هستند. راه هاي ارتباطي كه به شهرستان بانه ختم مي شوند به دليل مرزي بودن اين شهر به نسبت ساير شهرها كمتراند، اما تمامي آنها جذابيت ها و زيبايي هاي خاص خودشان را دارند؛ البته توصيه مي شود به دليل كوهستاني بودن منطقه رانندگي را با احتياط بيشتري انجام دهيد. جاده ي بانه – سقز به مسافت 60 كيلومتر مي باشد. جاده ي بانه سردشت داراي مسافت 60 كيلومتر است و با طي مسافت 160 كيلومتر از مريوان به بانه خواهيد رسيد. منطقه ي جنوبي و غربي شهرستان بانه مرز اين شهرستان با كشور عراق مي باشد. فاصله ي مركز اين شهرتان با مركز استان كردستان 270 كيلومتر است.

بانه، شهري بر فراز كوه ها

شهرستان بانه

پس از رسيدن به شهر كوهستاني و تجاري بانه با خلق صحنه هايي زيبا از كوه ها مواجه خواهيد شد كوه هايي سر به فلك كشيده كه سرشار از درخت اند و سرسبزي را به اين كوه ها بخشيده اند و اين شهر را در آغوش خود گرفته اند. معروف ترين كوه شهرستان بانه ، كوه آربباست كه داراي ارتفاعي معادل 2220 متر از سطح دريا مي باشد، اين كوه كه جلوه ي خاصي به بانه بخشيده است در قسمت جنوبي اين شهرستان واقع شده است. كوه هاي بابوس، دوزين، گاكر، سوركيو، كوته رش، حوتاش ، دشته تال، سبدلو ، رشه قلات و … از ديگر ارتفاعات اين منطقه اند كه از 2380 تا 229 متر از سطح دريا ارتفاع دارند. آب هاي روان و طبيعي بانه
رودخانه هايي كه در شهرستان بانه قرار گرفته اند اين منطقه را به شهرستاني با ميزان آب مناسب تبديل كرده اند. اين رودخانه ها بانه را در محاصره ي خود گرفته اند و به بانه سرسبزي بخشيده اند. پر آب ترين و معروف ترين رودخانه هاي اين منطقه شامل رودخانه ي بلوار سليمان بگ، بوين، رودخانه ي داخل شهر، رودخانه نمشير، رودخانه ي شوي ، تاژه بان، چومان، نيروان و … مي باشند. اين رودخانه ها سبب شده اند شهر تجاري بانه به شهر سرسبز و زيبا و با طبيعتي عالي تبديل كرده است.

صنايع دستي و زيبايي آنها

با اين لباس هاي محلي شهرستان بانه، افراد خوش تيپ تر خواهند شد. شال « رانك و چوغه » كه از هنرهاي دستي خاص آرمرده است با مرغوب ترين و زيباترين حالتش در اين شهرستان توليد مي شود. كلاش « گيوه » نيز در كنار شال تناسب دارد و مخصوص كفش مردان است. البته صنعت تفنگ سازي نيز قبل از جنگ جهاني اول در شهرستان بانه (fhki) رواج داشته است كه پيشرفت ايي نيز در اين زمينه داشته اند.

ديدني هاي شهر تجاري تفريحي بانه

شهر تجاري بانه بيش از يك شهر تجاري است و شما مي توانيد با حضور در اين شهرستان، از طبيعت زيباي اين منطقه و آثار قديمي آن ديدن نماييد. طبيعت زيباي اين شهرستان از جاده ي منتهي به آن شروع مي شود و در سطح شهر و اطراف آن نيز ادامه مي يابد. مكان هاي تفريحي موجود در شهر تجاري بانه بسيار زيادند، مكان هاي پرورش ماهي و كباب ماهي تعداد زيادي را به خود اختصاص داده اند كه شما مي توانيد يكي از اين اماكن را انتخاب نماييد. روستاهاي نجنه، مجسه، سونج و … برترين كباب ماهي ها را دارند. پارك هاي دكانان و پيرمرااد كه در ارتفاعات شهر بانه واقع شده اند علاوه بر ايجاد سرگرمي برايتان، اين شهر را زير پايتان مي گذارند و زيبايي هاي بخش داخلي شهر را در مقابل چشمانتان خواهند گذاشت؛ اين پارك ها در جوار كوه آرببا و در دامنه ي اين كوه مرتفع قرار گرفته اند. اگر از طريق راه شهر سقز به بانه بياييد ، 10 كيلومتر مانده به ورودي شهر سد بانه را مي بينيد كه اندازه اي نسبتاً بزرگ دارد و براي چند لحظه اي توقف در كنار آن و ديدن اين منظره ي طبيعي خالي از لطف نخواهد بود. صحبت از بانه و بررسي اين شهر زيبا و تجاري به اين مطلب كوتاه ختم نمي شود، اما مي توان اين نتيجه را گرفت كه خريد از bane و سفر به اين شهر پر جاذبه خاطرات فراوان و دلچسبي را برايتان رقم خواهد زد كه مرور هر كدام از آنها حالتان را خوش خواهد كرد و انرژي بالايي به شما منتقل مي كند.

بانه در GOOGLE MAP


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۸:۳۶ توسط:musicstar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :