دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار .

دانلود نرم افزار

گوشي هواوي P10 LITE دو سيم كارت

گوشي هواوي P10 LITE دو سيم كارت

گوشي هواوي P10 lite (هواوي پي ۱۰ لايت) ضعيف‌ترين عضو خانواده هواوي با ظاهر جذابش در نگاه اول به خوبي كاربر را جذب مي‌كند. در ادامه به بررسي اين نسخه رده دومي پرچم دار هواوي مي پردازيم. هوآوي سري جديدي از خانواده P را با نام P10 معرفي كرد. اين خانواده از ۳ نفره كه هواوي P10 Plus بزرگ‌ترين آن‌هاست و ازنظر سخت‌افزاري از ديگر اعضاي خانواده قوي‌تر است. عضو مياني هواوي P10 نام دارد و آخرين عضو هواوي P10 lite است كه ازنظر سخت‌افزاري از دو عضو ضعيف‌تر است. از تفاوت‌هاي اساسي اين گوشي با دو عضو ديگر خانواده پي ۱۰ در دوربين است. برخلاف آن در هواوي p10 Lite دوربين دوتايي ندارد و هوآوي به همان دوربين تكي بسنده كرده است.

mobomall.ir-هواوي P10 Lite

طراحي هواوي پي ۱۰ لايت

اين گوشي نام دو گوشي پي ۱۰ و پي ۱۰ پلاس را يدك مي‌كشد اما هيچ خبري از زبان طراحي اين دو گوشي در هواوي پي ۱۰ لايت نيست. از تفاوت‌هاي قابل‌لمس اين گوشي با دو عضو ديگر خانواده P10 مي‌توان به عدم وجود دوربين دوتايي در پشت‌گوشي، كليد Home در قاب جلويي زير صفحه‌نمايش و حضور درگاه ارتباطي MicroUSB به‌جاي USB type-C در پايين گوشي اشاره كرد. باوجوداين فريم اطراف گوشي از فلز ساخته‌شده و قاب پشتي هنوز هم به‌راحتي اثرانگشت را جذب مي‌كند.

 

صفحه‌نمايش هواوي P10 Lite

صفحه‌نمايش ۵٫۲ اينچي حدود ۷۰ درصد از قاب جلوي گوشي را اشغال كرده است. همان‌طور كه گفتيم پايين صفحه‌نمايش خبري از كليد فيزيكي Home نيست و در عوض كليدهاي ناوبري داخل صفحه‌نمايش قرار دارند. اين گوشي در ۴ رنگ سفيد، مشكي، طلايي و آبي عرضه مي‌شود. فريم اطراف از فلز و قاب پشتي از شيشه ساخته‌شده است اما استفاده از شيشه باعث نشده تا گوشي ارزان و بي‌كيفيت به نظر بيايد؛ تنها مشكل اينجاست كه اين شيشه سبب شده تا ليز خوردنش از روي سطح شيب‌دار راحت‌تر باشد. لبه‌هاي دستگاه محدب طراحي‌شده‌اند تا دست گرفتن گوشي آسان و لذت‌بخش باشد. در كنار لبه‌هاي محدب، ضخامت كم گوشي كه برابر ۷٫۲ ميلي‌متر است سبب خوش‌دست بودن گوشي و راحت كار كردن با آن شده است.

گوشي هواوي P10 LITE دو سيم كارت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۵۳:۱۳ توسط:musicstar موضوع: